onsdag 13. februar 2013

HIMMELSK # 124

4987378325_b77095bd20_b[1]Ja, jeg vet det er onsdag og at jeg poster uforskammet tidlig, men jeg synes jeg har en gydlig grunn. Jeg vil bruke dette “Himmelske” innlegget til en aldri så liten gratulasjon til husets hund, Jølle! Han blir 8 år i dag og han er min trofaste følgesvenn på alle mine fototurer! Om det er aldri så kjedelig når matmor står og knipser i vei og det blir mange stopp under veis, er denne karen like lykkelig for å få være med! Takk for alle fine stunder, Jølle! Hipp hipp hurra for deg i dag!

Og om du lurer på hvordor det er så kjekt med hund på tur, kan du jo lese DETTE innlegget!

Jølle 1

22 kommentarer:

Linda sa...

Fin hund, ser ut som om det er litt rottweiler i han??
Har hatt en rottweiler selv, og han var så herlig!!
Ha ei fin uke!! :)

Liva`s sa...

Gratulere med dagen til Jølle :)

Klestrollet sa...

Gratulerer så mye med dagen til Jølle!Ja, kan tenke meg det er fint med hund! Og ikke minst det å måtte gå tur i all slags vær, må være en fin ting med det å ha hund...!! Her i huset er det visst uaktuelt, og man kan si mye fint om katten, men noe turkamerat?? Nei.....

Ha en fin kveld, og så gleder jeg meg over å se på alle de fine bildene som samles her hver uke!!

bea's blog sa...

Gratulerer en virkelig flott gutt ╰♥╮
Beatrice

Hanne Bente sa...

Stort tillykke med Jølle´s 8 års fødselsdag. Jeg ♥ hunde:) Hanne Bente

naturglede/Randi Lind sa...

Gratulerer med vofsen og ha en flott dag!

Malys krok sa...

Gratulerer med dagen til en flott hund med snille øyne! -Margit-

lirosa sa...

Gratulerer:-)

Tina´s PicStory sa...

such a lovely pic! have a great week, petunia :)

AnneKa sa...

Gratulerer så mye med dagen, nydelige Jølle !!!!

maj sa...

Gratulerer så mye til den nydelige Jølle!! Ha en fin dag:))

Leonora sa...

Gratulerer med gårsdagen Jølle - håper du fikk både kake og kjøttbein! Du er bare aldeles nydelig, og holder deg veldig godt! God helg til deg om familien :-)

Steffi sa...

Congrats to your sweet dog!

Laura sa...

our loving companions are always worthy of celebration... happy birthday to your sweet dog:-)

Norma Ruttan sa...

what an alert and handsome dog! I think of Garfield the cat's friend in the comic strip of Garfield whose name is Odie. Your Odie looks not only smarter but more handsome than Garfield's Odie!

Laura sa...

our loving companions are always worthy of celebration... happy birthday to your sweet dog:-)

ladyfi sa...

WHat a gorgeous dog!

Gemma Wiseman sa...

Odie has such a gentle, beautiful face! He looks like a wonderful friend! Happiest birthday to him!

Suzanne Rye sa...

For en nydelig hund han er!

Birgitte sa...

Det er ihvertfald en meget smuk hund du har :-)

Tina Kristiansen sa...

Fin og spændende blog du har...;-)
Glad for jeg fandt den.
Tina Dk

Irén T. A. Færevaag sa...

Heisann! Vakre Jølle med de varme, snille øynene. Gratulerer! Flott bilde av din kjære venn :-)